Ma numesc Alex, sunt din Sibiu, am 19 ani, cam atat despre mine!
Detin un pestisor mascul Betta Splendens, il am de 3 saptamani, "locuieste" intr-un bol de aproximativ 3 L, cadou din partea surorii mele, nu am mai avut pesti pana acum, sunt incepator in domeniu.
Am atasat introducerii si cateva imagini cu pestisorul meu :P
Va salut :-*
Salut!
Ultima oară modificat 03 Iun 2010 22:20 de către FaKe, modificat 1 dată în total.
- white_betta
- Jr. Member
Salutare si bine ai venit!
Sa intelegem ca ti-a placut cadoul
Daca o sa ai intrebari suntem pe aproape.
p.s...scoate plantele alea artificiale din bol....daca bettanu tau ar putea sa vorbeasca ..ti-ar zice ceva ;)
Sa intelegem ca ti-a placut cadoul
Daca o sa ai intrebari suntem pe aproape.
p.s...scoate plantele alea artificiale din bol....daca bettanu tau ar putea sa vorbeasca ..ti-ar zice ceva ;)
- alex_snake_gunit
- Jr. Member
Salut ,bine ai venit
Din cate stiu nici scoicile nu sunt bune .(fac apa dura)..daca nu gresesc
Din cate stiu nici scoicile nu sunt bune .(fac apa dura)..daca nu gresesc
Life It`s a Bitch !
- CataOlo
- Global Moderator
Servus Alex, bine ai venit!
Pe langa plante, scoare si soicile - o sa modifice proprietatile apei si nu o sa ii placa Betanului!
Daca vrei un fir-doua de plante adevarate, spune-mi si te ajut cu placere.
A, da ... capac ai ? Risti sa ramai fara Betta ;)
Pe langa plante, scoare si soicile - o sa modifice proprietatile apei si nu o sa ii placa Betanului!
Daca vrei un fir-doua de plante adevarate, spune-mi si te ajut cu placere.
A, da ... capac ai ? Risti sa ramai fara Betta ;)
Alergie la prostie ...
_______
Allergy to stupidity ...
_______
Allergy to stupidity ...
Voi scoate si scoicile, doar ca imi placeau ca element decorativ, insa daca e mai bine fara ele, ma pot lipsi, deocamdata il las asa simplu, fara nici un fel de planta.
Capac nu am, e un simplu bol, fara el nu am cum sa raman nu am caine/pisica, nici copii mici, iar el saracu, e destul de cuminte .