My Beloved Betta - REd Devil

The place to put fish in the spotlight which are/were special to you as a pet, showfish or breeder.
CataOlo
Global Moderator
Global Moderator

Vi-l prezint pe Red Devil - care a trait cel mai mult la mine in acvariu; de dragul caruia am cumparat acvariu separat, si mi-a redeschis "apetitul" pentru Betta. Atunci cand a murit ... am avut o perioada in care am zis "Gata! Nu mai vreau Betta!" ... pana cand mi s-a pus iar pata!  ;D

Pacat ca nu i-am facut poze infoiat ...
I give to you ... Red Devil - the Betta that lived the longest time in my ank; for his sake I bought a second tank; he reopened my apetite for Betta. When he died ... I decided foe a while "That's it! No more Betta!" ... untill I started again to miss having a Betta in my house ;D

To bad I did bot take pictures of him showing off ...

Imagine
Imagine
Alergie la prostie ...
_______
Allergy to stupidity ...
Yonnutz

Woaw.
Superb. Imi aminteste de unul dintre primii mei betani  ;D
CataOlo
Global Moderator
Global Moderator

Sar'na!

Eu radeam ca am numai "boxeri" in casa - caine Boxer, peste Boxer ... ;D Daca te uiti la cap, vezi ca are un defect ... dar pentru mine era o calitate! ;D
_________
Thank you!

I used to laugh saying that I had "boxers" in the house - Boxer dog, Boxer fish ... ;D If you look closely to the fish's head, you'll see it's not perfect ... but for me that was a quality! ;D
Alergie la prostie ...
_______
Allergy to stupidity ...
milenium

super culoarea  ;D
Varanul

Superb VT-ul tau. Sa-ti traiasca si sa te bucuri de el. Am si eu unul identic, luat tot din PetShop ca si tine. A inceput deja pregatirea pt imperechere cu o femela galbena. Sper sa iasa ceva super. Promit poze si donatii din puii ce vor rezulta.
dumi

N-ai citit cu prea mare atentie postul Catalinei  :D....din pacate, Red Devil nu mai este decat o amintire...
Varanul

Da, acum am vazut, vorbeam la telefon cand am postat. Scuzele mele :D
CataOlo
Global Moderator
Global Moderator

Multumesc pentru aprecieri!

Intr-adevar, citind un post de-al lui Liviu de la "Spawn-log", cred ca si Red Devil a murit de tristete ... am fost plecati cateva zile de acasa; el a fost hranit (o prietena de-a mea a stat in casa cu cainele si cu pestii), dar ... l-am gasit mort (Cory cu care statea el era ok).

... Cine stie ...?

Indeed, reading one of Liviu's posts in "spawn-log", I suppose my Red Devil died of sadness ... We had to go for a few days; he was fed (a friend of mine was house-sitting, taking care of the dog and fish), but ... I found him dead (Cory - his tank-mate - was ok).

... Who knows ....?
Alergie la prostie ...
_______
Allergy to stupidity ...
Dino47

Hi,
a very nice VT you had there. Have you more VT at home? ;)
CataOlo
Global Moderator
Global Moderator

Imi cer scuze pentru raspunsul "rapid" :)

Din pacate Red a murit, si acum am o pereche de SDT de la Mihai - momentan sunt "domnul si doamna Cameleon" - isi schimba culoarea in functie de lumina, temperatura, chef si stare de spirit :D

... Ii amenint de ceva vreme buna ca ii pun la inmultit, dar din motive bine intemeiate ... inca sunt separati :D

I do apologise for the "fast" reply :)

Unfortunatelly Red is dead, and now I gave a pair of SDT from Mihai - for mow they are "Mr. and Mrs Chameleon" - they change their color according to the light, temperature, mood and state of mind :D

... I have been threatening them for a few weeks now that I will spawn them, but for very good reasons ... they are still separated :D
Alergie la prostie ...
_______
Allergy to stupidity ...
Scrie răspuns